18 Aralık 2010 Cumartesi

COCOSTAR PASTA VE BİR BARDAK KAHVE

Merhabalar
Dışarısı soğuk, üzerimde bi tembellik, bi tembellik sormayın.
Hiç dışarı çıkasım yok...
Aklımda bir çok fikir var, yapmam gereken.
Onlar için malzeme almam gerekiyor..
Elimde kahve, evde miskin miskin film izlemenin dayanılmaz hafifliğini yaşıyorum bu aralar... :))
Çok da iyi ediyorum, kendimce.
Biraz da kendime vakit ayırmam gerekir dimi ama? :))
Düşünmek, dinlenmek, yeni fikirler üretmek için...

Bugün kayda değer tek yaptığım şey cocostar pasta oldu:))
Çok severek yediğimiz bu pastanın tarifini sizlerle paylaşmak istedim

1 adet pasta tabanını sütle ıslatıyoruz
2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
5 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 çay bardağı şekeri muhallebi kıvamında pişiriyoruz, soğuttuktan sonra kekin arasına hepsini sürüyoruz.
Kekin ikinci katını üstüne kapatıyoruz ve yine sütle ıslatıyoruz.
Üzerine 1 paket çikolata sosunu 2 su bardağı sütle pişirip, döküyoruz.
Tarif bu kadar basit ama lezzeti muhteşem...
Pastayı kestiğimiz zaman kekin arasında hindistan cevizi kreması görünüyor, adını da burdan alıyor.Bir bardak kahveyle çok güzel gider.. :))
Afiyet olsun...


2 yorum:

  1. Tarif gerçekten kolaymış, eminim tadı nefistir. İmza kodunu göremediğini söylemişsin, kodu almayı tekrar denedin mi canım. Olmadı nasıl istediğini söylersen ben senin için kodu hazırlayabilirim.

    YanıtlaSil
  2. yardımcı olursan gerçekten çok sevinirim
    şöyle biraz eğik large fashion yazarsan sevinirim
    bi şey daha sorucam; yayınladığım fotoğraflarda yüzümün üzerine large fashion imzamı koymak istiyorum onu nasıl yapıcam?

    YanıtlaSil