19 Aralık 2010 Pazar

ÖRGÜ ÖRMEK

Örgü örmeyi çocukluğumdan beri çok sevmişimdir.Oyuncak bebeklerime yelek, kazak, etek derken işi iyice ilerlettim artık kendime, sevdiklerime ve gerçek bebeklere örüyorum ve bundan da büyük bir haz alıyorum.Örgü örmek, beni dinlendiriyor, oyalıyor.En çok hoşuma gidense dizi izlerken örmek :)) Yakasını oyayım, kolunu keseyim derken beyin jimnastiği de yaptırıyor :)) Bitince insan kendiyle gurur duyuyor, hele de birileri "çok güzel örmüşsün" deyince, havalara uçuyor :))Bir şiş, bir iple bir şeyler üretmek çok güzel... Ben örgü örmeyi çok seviyorum...
O yüzden örgüye değişik bir yorum katan, İpek Arnas'ın yarattığı "2 ters 1 düz" markasına bayıldım...
                                                  Çok değişik, çok tarz modeller var.
Daha fazla modeller için buyrun...

1 yorum: