11 Aralık 2010 Cumartesi

Parfume Jewels Kampanyası

Bir hevesle blog yazmaya karar verdim, daha düzenleyemedim bile. Siu'nun 'merakla bekliyoruz' yorumu beni gaza getirdi ve hemen işe koyuldum..Neyi, nasıl yapacağımı hiç bilmiyorum.güzel bir banner, etiketler falan....Bayağı zor bir işmiş, yoksa bana mı öyle geliyor? :) Biri bana yardım etsin....
Umarım sesimi duyan olur :)

Neyse sizlere çok önemli bir haberim var. Bugünün yazısına mailime gelen bir kampanya haberi ilham oldu.Ünlü kolonya markası (ürün çeşidi kolonyayla sınırlı değil, gün geçtikçe yeni bir şeyler ekleniyor, kremler, vücut losyonları, el yapımı sabunlar vb...) Eyüp Sabri Tuncer bir yılbaşı kampanyası yapmış, ne de iyi etmiş:p Bayılırım böyle kampanyalara...10 Aralık - 31 Aralık   tarihleri arasında, dünya markası Parfume Jewels kozmetik ürün seti 40 tl yerine yalnızca 5.90 tl. Bu setin içinde neler var; 1 adet vücut losyonu, 1 adet el kremi ve 1 adet body splash.

Kokular gerçekten çok güzel.Limonlu, narlı, vişneli, kavunlu, çikolatalı gibi çeşitleri var.Ben çikolatalı, çiçek-vanilya, karamel-vanilyalı sipariş ettim.Oh ne iyi ettim, mis gibi kokucam şimdi :pDeğişik kolonya çeşitleri  de var, ürünler gerçekten kaliteli.Piyasadaki kolonyalar hep tütün, limon falan ne bileyim hepsi birbirinin aynı gibi...Oysa Eyüp Sabri Tuncer'de birbirinden güzel kolonyalar var.Kadın Teni, Paris Gecesi, Hatıralar, Zambak çeşitlerini denedim, hepsi de güzel...
Sık sık yapılan kampanyalardan siteye üye olarak haberdar olabilirsiniz.
Bu fırsatı kaçırmayın derim, fiyat çok uygun ve kesinlikle memnun kalacaksınız, benden söylemesi...

4 yorum:

  1. Önceki kampanyadan almıştım, çok memnun kaldım. Bu sefer de alacağım sanırım başka kokularından.
    Bir de kolonyalardan deneyeyim :))

    YanıtlaSil
  2. kolonyalar da çok güzel, tavsiye ederim.
    doğum sonrası ve bebek mevlüdünde gerekli olacağını düşünüyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun, izleyicin bol, yorumcun iyi olsun:) istediğin her konuda sana yardımcı olabilirim. Blogla ilgili takıldığın bi yer olursa bana mail atabilrsin. Bol şans

    YanıtlaSil
  4. güzel dileklerin için teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil