1 Ocak 2011 Cumartesi

DALYAN'DA MUHTEŞEM GÜNBATIMI MANZARASI

Bir yıl daha yaşlanmamızı sazlı sözlü kutladık.Eski yılı uğurladık, hoşgeldin 2011 dedik.Umarım 2011 cömert davranır ve herkese istediğini verir, tabi bana da...

Yeni yılın ilk gününde hava çok güzeldi.Arkadaşlarla deniz kenarında kahvaltı ettik, dolaştık.Kahvelerimizi içtik, günbatımını izledik.Kısacası keyifli bir gün geçirdik.Bu sene de, böyle güzel günleri daha çok yaşarız inşallah...

Sizinle bu güzel günbatımı görüntüsünü paylaşamadan edemedim...




Deniz, hava ne kadar durgun, huzur verici...

2 yorum:

  1. Dalyan çok güzel bir yer ben de bi kere gelme şansı bulmuştum ne kadar güzel keşke şimdi orda olsaydım dedim resimleri görünce Ankara da yaşıyorum burayı her ne kadar çok sevsem de denizi olmayan bi şehirde yaşamak zor:)

    YanıtlaSil
  2. evet gerçekten çok güzel bir yer ama bazen o sessizliği insanı bunaltıyor...burda imkanlar çok kısıtlı, deniz kenarında yürüyüş yapmak ve komşu ziyaretlerinden başka yapacak pek bir şey yok :S

    YanıtlaSil