3 Ocak 2011 Pazartesi

DIY - GRİ KAZAK ARTIK SÜSLÜ KAZAK

Dışarısı buz gibi, yapacak bir şey yok...Böyle olunca benim de havam kötü :((
Kendimi el işlerine vermiş durumdayım.Günler hızla geçiyor, zamanı tutamıyorum.O kadar çok yapmak istediğim şey var ki zamanım var, malzemem yok.Malzeme almak için 100 km gitmem lazım, onun için de imkanlarım kısıtlı şu aralar.Offf çok sıkıldım...Yazın adım atacak yer yokken, kışın kendi kaderine terkedilmiş, kimselerin olmadığı, imkanların kısıtlı olduğu, köhne bir yer burası...

Kendime tarçınlı bir süt yaptım, pencereden martıları izleyerek rahatlamaya çalışıyorum...Ama ne fayda dön dolaş aynı yerdeyim...Birileri artık buraya sihirli değneğini dokundurmalı, kış aylarında çekilmez oluyor...
Artık sıkıntıdan konu komşuya sardım, 'senin bu bluzunu şöyle yapayım mı? valla süper olur..' diyerek kendime iş çıkarıyorum.
Bu bluz de bir arkadaşımın.Elimizde olan malzemelerle bir şeyler yapmaya çalıştım.Sonuç güzel de oldu, biz beğendik.Hatta siyah boğazlı bir tuniği varmış onu da getirecek onu da elden geçiricez:))
İyi günlerde kullan canım..




Burdan sesleniyorum; bize halk eğitim kursları açın.Neden her şey büyük şehirlerde? Biz de kurs istiyoruz...

2 yorum:

  1. Ne güzel herşeyi süslüyosunuz:) doğru büyük şehirler de imkanlar çok daha geniş ama burda da trafikten koşturmaktan insan kendine zaman ayıramıyo her yerin kendine göre artılar eksileri var

    YanıtlaSil
  2. haklısın galiba, büyük şehirlerde yaşayanlar vakit darlığından bizse bolluğundan yakınıyoruz:)

    YanıtlaSil