2 Kasım 2011 Çarşamba

Lavanta Keseleri

Bu sefer keselerin içine lavantalı sabunları rendeleyip koydum.Bu keselerden yapmaya bayılıyorum.Çevremdeki herkese yaptıklarımdan hediye ettim.Şimdi de minik kızımın kıyafetlerinin arasına koymak için yapıyorum.

Hani annelerimiz eşylarımızın arasına bütün bütün sabunlar koyar ya benim de aklıma rendeleyip lavanta keselerinin içine koymak geldi.
Lavantaları belli aralıklarla yenilemek gerekiyor ama sabunda böyle bir gereksinimimiz yok.Hem şık duruyorlar hem de güzel kokuyorlar.

3 yorum:

  1. Çok cici çok güzel olmuş, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Aaaa... Sabun rendeleyip koymak ne güzel fikirmiş, çoook teşekkürler, yarın sabunlar rendelenecek, yazdım karşıma :)
    Lavanta keselerin çok şeker, çok şık, en güzel hediyelik, missss gibi :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim
    Banuca, lavanta keselerinin resimlerini dört gözle bekliyorum eminim senin yapacakların daha yaratıcı olacaklardır :)

    YanıtlaSil