15 Aralık 2011 Perşembe

Bebek Elbisesi Ördüm

4 yorum:

  1. merhabalar

    çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    bu rada mothercare mağazasının pırlanta günleri başladı.15.16.17.18 aralık 4 gün sürücek...bilgi veririm demiştim yarın ben uğrucam hangi ürünlerde indirim var ise tekrar bildiririm.görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim
    bugün takvime bakınca aklıma gelmişti
    senden haber bekliyorum
    görüşmek üzere teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. merhaba

    malesef hangi ürünlere indirim geldiğini öğrenemedim çünkü gidemedim...yarın doğumum var o yüzden son 3 günde son hazırlıkları tamamladım...bu arada senin doğum ne zaman?

    YanıtlaSil
  4. ben normal doğumu bekliyorum
    son anda mı karar verildi doğuma?
    daha önce hiç bahsetmemiştin

    YanıtlaSil